اما

ترجمه ی سکوت من / یک لبخند است

اما

ترجمه ی سکوت من / یک لبخند است

روز دختر

توی اوج لحظات کارم بودم

داشتم تند تند صفحات رو تکمیل می کردم که بفرستم برای چاپ

صدای اس ام اومد:

تولد حضرت معصومه و روز دختر مبارک

چی؟کی؟روز دختر؟

مگه امروز روز دختره؟

بعد کار اومدم نت، آف ها رو چک کردم

روز دختر مبارک مثل حنا کوشا باشی...مثل کوزت صبور باشی

.........

*******

روز دختر؟چقد امروز همه جا جشن بود، چقد رمراسم بود

چقدر از مشکلات دختران گقتند و چقدر در پی حل مشکلاتشون بودن .مشکل؟مگه دخترا هم مشکل دارند؟!


***

داشت یادم میرفت

باید جواب اسمس پر مهر همکارم رو بدم!درست نیست

***

آقایون / خانومها

ممنون که فقط برای ما اسمی گذاشتید

روز دختر!!!


....


کفش های من

میشه کفش های منو اینقد پای خیالاتت نپوشونی

لازمشون دارم!

دام

برای خوشبختی دام پهن کرده است

شاید که خوشبختی ِ رم کرده را صید کند